петък, 22 януари 2010 г.

Студ... естествено от Сибир!!

Вън е -6 градуса.В сайта на Синоптик.БГ,така пише.Освен това споменават че се усеща като -17 ! Винаги съм казвал, че имайки една "реална единица" съм я усещал ,няколко пъти повече!! ;))И съм будел ..Присмех!? Хайде сега -смейте се..но излезте навън да го правите!!! ;)))
Студът прибра хората по къщите,котките по гаражите,рибарите на брега и крадците по кръчмите... Както е известно от Студа,нещата се Свиват!! Та и моите мисли се свиха до ..Афоризми!! ;))))))
Афоризми:
"Противозачатъчно срещу...Мисли"
"На Културата ,можеш да се отдадеш без страх от венерически болести"
"Животът като цяло е хубав,но отделните му части-не са!"
Това последното повече клони към..Парадоксите!! ;)))))))

2 коментара:

  1. Следствието от твои 2 афоризма е следното : който пие противозачатъчни срещу мисли не може да излезе в майчинство:). Поздрави

    ОтговорИзтриване
  2. Блогер!!! ;)))))))) Харесвам те..форевър!!! Разсмя ме!!!!

    ОтговорИзтриване

Иво

Иво
снимка 1

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
Бургас, Bulgaria
Карат ме тук да изброя някакви неща,които съм събирал с години в ..себе си!? ;(( Интереси,филми,музика,книги ..че и за себе си да пиша дори..в прозорчета големи като кибритени кутийки!? Шегаджии..но ще напиша някои неща..