понеделник, 18 януари 2010 г.

Афоризми..

Време е да запиша три неща,които ми се мотаят от няколко месеца в главата!! Дано никой не се е сетил за тях,преди мен! ;)Аз лично не съм ги срещал,доколкото си ..спомням!!
1. "Толкова много мисли съм родил,че отдавна трябваше да съм в.. майчинство!
2. "Каченият на Венерин хълм,не изпада в Сатурнова дупка"
3. ......ето на !!! докато го запиша и го..забравих!! ;)) Ще се сетя тези дни..обаче!!
Но се сещам за нещо друг от днес. Днес за сетен път ми обясняваха,че съм Песимист,убеждавайки ме че няма нищо опасно в самолетните полети! Аз винаги смятам че е ужасно неприятно,за пътуващите,времето през ,което самолетът пада..Статистиката показвала,колко по-малко загиват от тези инциденти,отколкото в автомобилни катастрофи. Никой не държи сметка обаче за една друга Статистика /едва ли изобщо я има/-Колко са загиналите при самолетни катарстрофи Песимисти,спрямо ..Оптимистите!!? Едните просто не се ..качват на борда по принцип!!
Ужасна тема е това ,с неприятни асоциации... ,но пък е принципно Генерална,макар и Трагична! Както казват китайците: "Не ходете в гората,ако не искате да срещнете мечката или тигъра"
Ходете ..пеш!! ;))))) Всъщност ходенето пеш от утре за всички,чудесно може да промени тоз Безумен ход на Надпревара по Спиралата!! И на първо време ще реши проблемът с глобалното затопляне за няколко дни! От там ..по Веригата и всички други безумни идеи ..на Цивилизацията! ;)) Какъв е всъщност смисълът да се придвижваш от единия край на Земята до другия.. за няколко часа,след като думите се "загубват в пропастта между устата и ухото"!?

3 коментара:

  1. Е, браво, много се смях....
    Освен да тръгнеш и ти пеш....

    ОтговорИзтриване
  2. няма как друг да се е сетил за 2те неща преди теб
    при тази еклектика на мисълта скоро ще достигнеш до творческата ненаситност на човека на изкуството „...да постигне невъзможното, да премине в отвъдното, да прескочи границите на разбираемото, да създаде картина и образ на необяснимото, да го доведе до умовете и фантазията на хората... - можеш да го постигнеш "пеша" но със "самолет" ще стане по-бързо-успех

    ОтговорИзтриване
  3. Блогер, със самолет ако се засиля,ще прескоча Границата без да се усетя..и набързо ще се побъркам!! ;)) Страх ме е от Самолети!!! Мисля си ,че до Онази Граница ,за която ти говориш,съм стигнал още преди,но дълго време се отказвах да го .. мисля в думи..

    ОтговорИзтриване

Иво

Иво
снимка 1

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
Бургас, Bulgaria
Карат ме тук да изброя някакви неща,които съм събирал с години в ..себе си!? ;(( Интереси,филми,музика,книги ..че и за себе си да пиша дори..в прозорчета големи като кибритени кутийки!? Шегаджии..но ще напиша някои неща..