вторник, 26 януари 2010 г.

Нула ...но все още не ..Абсолютната!

Днес ще бъде О градуса. Гранично състояние за Кравите и Мечките...Последните лежат по дупките си и с едното око спят,а с другото шарят наоколо и търсят с поглед бухалката,подпряна в ъгъла!!! Защото Раздразнението ,започва отново, да се прокрадва...Дали да се обърнат на другата страна и да поспят още 2 месеца ..или да отидат до "Тунела"... и да праснат някого ...по темето!?
Кравите стоят вцепенени, на покрития с разтопен воден филм, лед.. Ужасно се хлъзгат копитата...Всяка крачка може да доведе до Разкрачване /шпагат/...и да си паднат на ..Вимето!! Ужас-ужасно са ..раздразнени!!!

5 коментара:

  1. далеч сме от абсолютната, но не и от кръглата нула, която асоциирана със закръглената форма на вход на тунел на чиито вход дори да се разкрачеш и запънеш ще бъдеш пометен,"праснат" и изплют на иэхода, а "изходът" от иэхода само ако е по щастливо стечение на обстоятелствата няма да е летален.
    ето един неоспорим афоризъм в подкрепа на казаното ” Животът е болест със сто процентов летален изход”.

    ОтговорИзтриване
  2. Блогер ти какво знаеш за Нулата!? ;))) Знаеш ли например че тя прави Математиката почти една абстрактна философска система!? Ти нула ..виждал/а/ ли си!? Е как може да се гради Наука на нещо,което го няма!? ;)) Ами в компютрите!? Къде е тя!? Там има само 1 и 0 ... Старите гърци и римляните, дето са знаели всичко,изобщо не са подозирали ,че ..съществува!! В този смисъл-аз направо съм .."кръгла Нула" ..;))))

    ОтговорИзтриване
  3. нулата е изходна позиция, ако я нямаше как щеше да знаеш в плюс ли си или в минус - тя може да е абстрактна но дава смисъл на реално съществуващото и науката не гради на нулата а на това под и над нея.
    А дали някой се е родил нулевата година? не, по простата причина че такава няма - календарът от 1ва преди направо преминава в 1ва след Христа. Това зная за нулата, тя е "родена" от и за въображението, а не от и за реалността на живота.
    А ако ти си "кръгла нула" значи съм я виждал/а/, внимавай обаче, че като застанат 2 нули една до друга става едно "място" посещавано от реални "числа" :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Под и над нулата, има също толкова "реални" цифри!!! ;))) В този смисъл ако започнем Старият спор,ще повторим пътя на Философията!!;)) Аз за сега съм "кръгла нула",ако ще ме асоцираш с разни "места" ..ще спра да те ..харесвам!! ;)))))))

    ОтговорИзтриване
  5. това за нулите беше шега, че нещо се взехме много на сериозно, а спор с теб не може и дума да става да подхващам - за мен ще е эагубена мисия :), затова смятам навреме да се откажа и да се оттегля от "бойното поле" - а на теб пожелавам успех

    ОтговорИзтриване

Иво

Иво
снимка 1

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
Бургас, Bulgaria
Карат ме тук да изброя някакви неща,които съм събирал с години в ..себе си!? ;(( Интереси,филми,музика,книги ..че и за себе си да пиша дори..в прозорчета големи като кибритени кутийки!? Шегаджии..но ще напиша някои неща..